Wednesday, September 18, 2013

19 Sept 2013

salam ~ selamat pagi ~

Topik tuk ary neh ialah mengenai sahabat =)

okey maksud sahabat ialah : 

Sahabat adalah orang yang memiliki rasa tanggungjawab terhadap diri kita, tetapi tidak memiliki hubungan darah. Dalam erti kata lain, sahabat bukan terdiri daripada adik-beradik tetapi berupaya mewujudkan hubungan yang mirip hubungan persaudaraan antara adik-beradik. Sahabat adalah orang yang banyak memberi manfaat dan kebaikan kepada kita, dan kita juga begitu.

Sahabat adalah seorang yang setiakawan, boleh membantu apabila kita berada di dalam kesusahan, meredakan kesedihan ,menghilangkan kebimbangan dan sanggup berjuang demi kebaikan kita. Sahabat adalah orang yang mampu menyimpan rahsia dan keaiban kita. Mereka akan sentiasa melindungi kita.

Sahabat tidak semestinya memiliki minat atau pendapat yang sama dengan kita, tetapi mereka akan sentiasa ada apabila kita memerlukannya. Sahabat adalah orang yang membuatkan berasa selamat apabila mereka ada bersama-sama, sebab mereka adalah orang yang sangat setiakawan. Sahabat adalah orang-orang yang sangat menyayangi kita.

Sahabat kadangkala adalah penjaga, pelindung dan semangat mereka akan sentiasa ada bersama kita.

so sahabat aq yg aq sygi "intan madira binti adam"
huhu perkenalan kmi bermula pada tahun 2010 iaitu ketika kami msing2 masih bru d tmpt bru. . .haaa acaner 2. .haha ~~ kmi belajo sesame le. .kos sme n kls pon sme,. so rumah pon d baris yg sme. .hehe. . thx beb x penah biar kn aq terkontang kanting n still jdy mmbe aq even msing2 da bz kje. .thx 4 everything. .dan nk d jdy kn cerita. .ary neh b-day dye. .happy birthday sahabat. .muahhxx love u 150 juta kali. .

then here da pic i wanna share wif u0ll's from the beginning till now =)









No comments:

Post a Comment